Regulamin Wysyłkowego Serwisu Laptopów PCdron

OGÓLNE

1. Po odpowiednim wypełnieniu formularza zgłoszenia, na wskazany adres e-mail otrzymają Państwo potwierdzenia przyjęcia zamówienia na realizację zlecenia.

2. Wszelkie płatności dokonywane są po zakończonej naprawie, nic Państwo nie płacicie Kurierowi w momencie odbioru przez niego sprzętu.

3. Firma kurierska DHL odbierze  uszkodzony sprzęt od Państwa w ciągu 1 maksymalnie 2 dni od wypełnienia formularza.

4. Koszt przesyłki to 24,00 brutto - w jedną stronę. Przesyłka kurierska jest ubezpieczona.

5. Po dostarczeniu przez Kuriera przesyłki, prześlemy Państwu potwierdzenie przyjęcia oraz numer zlecenia serwisowego.

6. Okres naprawy wynosi około ok. 1-7 dni roboczych w zależności od ilości zleceń. Może on ulec przedłużeniu w przypadku potrzeby sprowadzenia niezbędnych podzespołów do naprawy, bądź innych niezależnych przyczyn o których zostaniecie Państwo poinformowani.

7. Po zakończonej naprawie nasz pracownik skontaktuje się w celu ustalenia formy płatności. Można zapłacić przy odbiorze Kurierowi, bądź wcześniej dokonując przedpłaty na nasze konto.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamięciach flash przekazanych ze sprzętem do naprawy.

2. Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.

3. Za wady, uszkodzenia oraz jakiekolwiek usterki wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.

4. Serwis PCdron zastrzega sobie zwrot w przypadku nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części na rynku lub jego zamienników oraz wszystkich niezależnych od serwisu czynników.

5. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty.

6. Serwis nie zwraca wymienianych części. Uszkodzone części mogą być zwrócone klientowi tylko jeżeli wyraźnie to zaznaczy podczas oddawania laptopa do serwisu.

GWARANCJA

1. Na każdą wykonaną przez nas naprawę udzielamy pisemnej gwarancji w zależności od wykonywanej usługi.

PROCEDURA NAPRAWY

1. Po dostarczeniu urządzenia do naszego serwisu jest ono kierowane na bezpłatną diagnozę (tylko w przypadku dostawy kurierem).

2. Nasz pracownik informuje Państwa o kosztach naprawy.

3. Państwo podejmują decyzję, czy naprawiać urządzenie za podaną kwotę, czy też je odesłać.

4. Po dokonanej naprawie urządzenie jest Państwu odsyłane firmą kurierską.

5. W przypadku rezygnacji z naprawy ponosicie Państwo tylko koszty przesyłki kurierskiej bądź dojazdu pracownika serwisu w Poznaniu.

KLIKNIJ BY ZGŁOSIĆ NAPRAWĘ W NASZYM SERWISIE